top 10 super hitpakistani darma 2020

ٹاپ 10 سپر ہٹ پاکستانی ڈرامہ 2020

جیسا کے آپکومعلوم ہےکہ سال2020 ختم ہونےکو ہے توآج ہم آپکوسال2020 کے سپر ہٹ ڈرامہ سیریلز جو نا صرف ناظرین کا دل جیتنے میں کامیاب رہے بلکہ یوٹیوب  پرلاکھوں میں  ویوزبھی حاصل کئے  ہیں۔

1.دیوانگی(Deewangi):

1.دیوانگی(Deewangi)

دیوانگی ایک 2019-20 پاکستانی رومانٹک ڈرامہ ٹیلی ویژن سیریز ہے ، جسے عبد اللہ کدوانی اور اسد قریشی نے 7 ویں اسکائی انٹرٹینمنٹ کے تحت تیار کیا ہے۔ اس نے جیو انٹرٹینمنٹ کو 18 دسمبر 2019 سے نشر کرنا شروع کیا۔ ہارا دل کے بعد اس نے دانش تیمور اور حبا بخاری کو اپنے دوسرے پروجیکٹ میں ایک ساتھ کیا ، جس نے بہت سارے ریکارڈز قائم کرتے ہوئے ایک بہت بڑا مثبت جواب ملا۔

کہانی نگین (حبہ بخاری) کے گرد گھوم رہی ہے جو ناقص پس منظر سے تعلق رکھتا ہے اور سلطان درانی (دانش تیمور) جو ایک امیر کاروباری ہے اور سیاسی پس منظر سے تعلق رکھتا ہے۔ سلطان نے بہت چھوٹی عمر میں اپنے والدین کو کھو دیا تھا اور وہ اپنی نانی بی جان (عصمت زیدی) کے ساتھ رہتے تھے۔ نگین اپنی بہن نزہت (فائزہ گیلانی) ، بہنوئی رشید (نور الحسن) اور راشد کی والدہ کے ساتھ رہتی ہیں۔ ناگین اچھی ملازمت نہیں ڈھونڈ سکتی کیونکہ اس کی ڈگری نہیں ہے ، اور اس کے نتیجے میں ، اسے ایک نجی بس کمپنی میں بس ہوسٹس کی نوکری مل جاتی ہے۔

جولائی 2020 میں پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں دہشت گردی کے واقعے کے بعد ، حملہ آوروں کی گاڑی سیریز کے آخری ایپیسوڈ میں ملی ، جس نے عجیب اتفاق کی وجہ سے سامعین کی طرف سے ردعمل کو جنم دیا۔

او ایس ٹی کو عمران رضا نے لکھی ہوئی دھن پر ساحر علی بگگا نے گایا اور تشکیل دیا ہے۔ او ایس ٹی نے مثبت ردعمل حاصل کیا ہے اور اس کی رہائی کے بعد ستمبر 2020 تک یوٹیوب پر 22.5 ملین خیالات حاصل کیے ہیں۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

2.عشقیہ(Ishqiya):

2.عشقیہ(Ishqiya)

عشقیہ 2020 کی پاکستانی ٹیلی ویژن سیریز ہے جس کا پریمیئر 3 فروری 2020 کو اے آر وائی ڈیجیٹل پر کیا گیا تھا۔ اسے فہد مصطفی اور ڈاکٹر علی کاظمی نے بگ بینگ انٹرٹینمنٹ کے تحت پروڈیوس کیا ہے۔ یہ محبت ، اعتماد اور دھوکہ دہی کی ایک کہانی ہے جو دو بہنوں کے گرد گھومتی ہے ، رومی اور حمنا ، بالترتیب ہانیہ عامر اور رمشا خان نے ادا کیا۔ ان کی زندگی میں مختلف غلط فہمیوں کی وجہ سے ان کی مختلف شخصیات ہیں اور بھاری قیمت ادا کرتے ہیں۔

حمنا (رمشا خان) اور رومیسہ (ہانیہ عامر) والدین کی پرورش کرنے والی بہنیں ہیں۔ حمنا پرسکون ، پرامن اور محفوظ ہے جبکہ رومی لاپرواہ ، سبکدوش اور بات کرنے والا ہے ، لیکن دونوں اپنے والد سے بہت پیار کرتے ہیں۔ حمنا اور اس کے کالج کے ہم جماعت حمزہ (فیروز خان) پاگل پن میں ہیں۔ حمنا اپنے والد کو یہ بتانے میں ہچکچاہٹ کا شکار ہے کہ وہ پیار میں ہے کیونکہ وہ محبت کی شادیوں پر یقین نہیں رکھتا ہے۔ اپنے والد کی علالت کی وجہ سے ، حمنا اپنے والد کے دوست بیٹے عظیم (گوہر رشید) سے شادی کرنے پر راضی ہے ، حمزہ کو دل ٹوٹ گیا اور شدید حادثے میں زخمی ہوا۔

اصل صوتی ٹریک گایا ہے اور عاصم اظہر نے کمپوز کیا ہے۔ دھن خود حسن علی اور رامیس کے ساتھ اظہر نے بھی لکھی ہیں۔ اسے یوٹیوب پر 9 لاکھ سے زیادہ آراء ملتی ہیں۔ خواتین ورژن جو اقساط کے اندر اور کبھی کبھی آخر میں کھیلا جاتا ہے وہ کائینات جان نے گایا ہے۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

3.دل ربا(Dil Rubaa):

3.دل ربا(Dil Rubaa)

دل روبہ ایک 2020 پاکستانی ٹیلی ویژن سیریز ہے جس کا پریمیئر ہم ٹی وی پر 28 مارچ 2020 کو ہوا تھا۔ اس کی ہدایتکاری علی حسن نے کی ہے ، یہ قیصر حیات نے تحریر کیا ہے اور ایم ڈی پروڈکشن کے تحت مومنہ دورائڈ نے پروڈیوس کیا ہے۔ اس سیریل میں ہانیہ عامر کو ایک انٹرنیٹ سلیبریٹی کی حیثیت سے کام کرنا ہے ، جو ویڈیو شیئرنگ سوشل پلیٹ فارم پر مقبول ہے۔ اس میں شہروز سبزواری ، سید جبران ، محیب مرزا ، اسد صدیقی ، گھانا علی ، اور مرینا خان بھی معاون کردار میں شامل ہیں۔ اسے ناقدین کے مثبت جائزے ملے۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

4.پیار کےصدقے(Pyar  ke Sadqe ):

4.پیار کےصدقے(Pyar  ke Sadqe )

پیار کے صدقے 2020 میں پاکستانی ڈرامہ ٹیلی ویژن سیریز کا پریمیم 23 جنوری 2020 کو ہم ٹی وی پر ہوا تھا۔ اس کی ہدایتکاری فاروق رند نے کی ہے۔ اس میں یومنا زیدی اور بلال عباس شامل ہیں جبکہ یشما گل ، عمیر رانا اور عتیقہ اوڈھو معاون کردار میں ہیں۔ شو کو تنقیدی پذیرائی ملی۔

پیارے کے صدقے عبداللہ (بلال عباس) اور مہجابین (یومنا زیدی) کی کہانی ہیں جو معاشرتی بدحالی ہیں۔ مہجابین کا کردار ایک تعل .ق کا ہے۔ مہجابین ایک نابالغ ، نرالی ، اناڑی ، لاپرواہ ، صریحا، ، اور شرارتی نوجوان عورت ہے جو دسویں جماعت میں متعدد بار ناکام ہوگئی ہے۔ وہ بہت بے قصور ہے اور کچھ معاشرتی اشارے لینے میں ناکام رہتی ہے۔ غالبا. ، اس کا خاندانی نچلے متوسط طبقے کا پس منظر ہے۔ عبد اللہ ایک شرمیلی ، نیرے ، نرم مزاج ، اور معاشرتی طور پر عجیب و غریب / یونیورسٹی سے باہر کا طالب علم ہے جو ریاضی میں تحفہ رکھتا ہے۔ وہ ایک پرورش پذیرائی میں سے ہے اور اس کے سوتیلے والد سرور (عمیر رانا) کے ذریعہ زبانی طور پر اس کے ساتھ زیادتی کی گئی ہے۔ دونوں ہی مرکزی کردار مختلف امنگوں کے خواب دیکھنے والے ہیں۔ مہجبین اپنی تعلیم سے فرار ہونے اور ایک دن شادی کرنے کے بارے میں خیالی تصور کرتی ہے ، جبکہ عبداللہ اپنے کچلنے اور ہم جماعت ، شانزی (یشما گل) کے ساتھ تعلقات کا خواب دیکھتا ہے۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

5.راز الفت(Raaz e  Ulfat):

5.راز الفت(Raaz e  Ulfat)

رازِالفت ایک پاکستانی فیملی ڈرامہ ٹیلی ویژن سیریز ہے جس کا پریمیئر 7 اپریل 2020 کو جیو انٹرٹینمنٹ پر کیا گیا تھا۔ اس کو مہا ملک نے تحریر کیا ہے ، جسے ساتویں اسکائی انٹرٹینمنٹ کے تحت عبد اللہ کدوانی اور اسد قریشی نے پروڈیوس کیا ہے اور اس کی ہدایتکاری سراج الحق نے کی ہے۔ اس میں شہزاد شیخ اور یومنا زیدی مرکزی کردار میں ہیں۔ معاون کاسٹ میں کومل عزیز خان ، گوہر رشید ، اریشہ رضی ، حنا خواجہ بیعت ، سیمی پاشا اور تارا محمود شامل ہیں۔ زیدی کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے شو کو مثبت جائزے ملے۔

مشک (یومنا زیدی) کا تعلق ایک قدامت پسند گھرانے سے ہے اور وہ اپنے والد افتخار علی (تنویر جمال) کی اطاعت کرتی ہے۔ وہ اس وقت تک اپنے والد کے طے شدہ اصولوں پر چلتی ہیں جب تک وہ صہبا (کومل عزیز خان) سے مل نہیں جاتی ہیں۔ جدید طرز زندگی کو پسند کرنے والی صہبا مشک کو متاثر کرتی ہے اور وہ دوست بن جاتے ہیں۔ جب صہبا نے ارتضیٰ (شہزاد شیخ) کے ساتھ پسندیدگی پیدا کرنا شروع کی تو ، جب وہ مشک اور ارتیزہ کے نئے تعلقات کا پتہ چلا تو اسے حسد ہو جاتا ہے۔ شیطانی منصوبوں کا مقابلہ کرتے ہوئے ، صہبا نے مشک کی زندگی کو مشکل بنا دیا اور وہ اپنے کنبے اور اس کے عاشق کا اعتماد کھو بیٹھی۔ کہانی اس کی اپنے پیاروں کا اعتماد حاصل کرنے کی جدوجہد ہے۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

6.یہ دل میرا(Yeh Dil Mera):

6.یہ دل میرا(Yeh Dil Mera)

میرا یہ دل ایک 2019 کی پاکستانی رومانٹک تھرلر ٹیلی وژن سیریز ہے جس کا پریمئر 30 اکتوبر 2019 کو ہم ٹی وی پر ہوا تھا۔ سیریل میں احد رضا میر ، سجل عیلی ، اور عدنان صدیقی مرکزی کرداروں میں ہیں۔

میر فاروق (عدنان صدیقی) نے امان اللہ (احد رضا میر) کے والدین اور بہن کو اس وقت قتل کیا جب وہ صرف 11 سال کا تھا۔ اس کے اہل خانہ کے قتل کے بعد ، امان اللہ اس سے اس کے سوتیلے چچا کے پاس چلا گیا ، جو امان اللہ کے ساتھ انتہائی زیادتی کا باعث تھا۔ میر فاروق کو اپنی بد قسمتی کا ذمہ دار بجا طور پر ، امان اللہ بدلہ چاہتا ہے۔ اب ایک بالغ اور اپنے پیچھے مرحوم چاچا کی بے پناہ دولت کے ساتھ ، امان اللہ نے میر فاروق کی بیٹی عینا (سجل علی) سے ایک نئی شناخت کے ساتھ شادی کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔

شو کے ٹیزرز کی ریلیز کے بعد ، کام کی جگہ پر ایک رومانوی صنف کی حیثیت سے جنسی طور پر ہراساں کیے جانے کی تشہیر پر شو کی شدید تنقید کی گئی تھی ، جس کا جواب فرحت اشتیاق نے دیا کہ صرف 30 سیکنڈ کا ٹیزر دیکھ کر ، شو کی پوری کہانی نہیں ہوسکتی ہے۔ پیش گوئی کی جائے ناظرین دیکھیں گے کہ وہ (عینا) اس قدر بھاری شررنگار کے ساتھ نوکری کے انٹرویو کے لئے کیوں گئی تھیں۔ ہوسکتا ہے کہ دونوں ہی کردار ایک دوسرے کو پہلے ہی جانتے ہوں۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

7.محبت تجھے الوداع(Muhabat Tujhe Alwida):

اس ڈرامہ کو تحریر کیا ہے  عبدالخالق خان نے  اورڈائریکٹ کیا ہے برکت صدیقی نے اورپروڈیوسرزیدشیخ ہیں۔

یہ ڈرامہ سیریل اب کافی شیرت کا حامل بن چکا ہے

یہ ایک پاکستانی میلوڈرا ٹیلی ویژن سیریز ہے جو برکت صدیقی اور زید شیخ نے تیار کی ہے۔ اس میں زاہد احمد ، سونیا حسین اور منشا پاشا مرکزی کردار میں ہیں۔ اس شو کو لیلا چینسر کی لوک کہانی پر مبنی ہے

پہلا اور دوسرا ٹیزر ریلیز ہونے کے بعد ، اس کی مخصوص میلوڈیریٹک کہانی پر شو کو سخت تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔ ناظرین نے اسے ہندوستانی فلم جدائی  کی  ایک کاپی بھی قرار دیا جس پر پاشا نے واضح کیا اور جواب میں کہا کہ “شو تو متاثر ہوسکتا ہے لیکن ہمارے پاس اپنی لوک داستانیں ہیں” ، اشارہ کیا کہ اس آرٹیکل کی تفصیلات دکھا کر لیلن چینسر پر مبنی ہے۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

8.کسک(Kasak):

8.کسک(Kasak)

ایک پاکستانی ڈرامہ  سیریل ہے جسے محمد مقصود نے تحریر کیا  جس کےہدیت کارکاشف سلیم اورعاطف راتھورہیں  اس ڈرامے میں اقرا عزیز اورجنید خان ایک مرکزی کردارہیں ۔کسک ایک محبت کی کہانی ہے  لیکن یہ جوڑے پیار محبت کرنے والے نہیں ہوں گے ۔فریال (اقرا زعزیز)دانیال(جنید خان ) سےشادی کرے گی جو اس کی خواہشات کے مخالف شخصیت کے مالک ہیں ۔

 فریال کو ابتدا میں ایک کالج گرل  کے طور پرپیش کیا جاتاہے جو ایک کالج کے باہر آتی ہے   اورساتھیوں سےاپنے امتحانات کے بارے گفتگو کررہی ہوتی ہے تاہم بعد میں وہ ا     پنےدوستوں  کےساتھ دیکھی گئی ہیں  کہ ایک لڑکا کالج کےباہر کھڑا ہے جس  پر فریال  نے اسکا سامنا کیا ایسا لگتا  ہے جیسے وہ ایک مضبوط کردارکی لڑکی ہے  محبت اورشادی کے بارے میں فریال کے خیالات کچھ ہوں ہیں  کہ

“اسے یقین نہیں ہے کہ پیسہ خوشی خرید سکتاہے”وہ ایسےشخص سےشادیکرنا چاہتی ہے  جو اسے پیارکرےگرچہ وہ دولت مندنہ  ہو ،وہ سوچتی ہے کہ محبت کرنے والےجوڑےخوشحال گھربنا سکتے ہیں ایسا لگتاہے کسک کا واقع ایک رولر کوسٹرپر مبنی ہے  اوروہ پہلے واقع میں ہی ہر ایک کو اجاگر کرتاہے.

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

9.میرادل میرادشمن (Mera Dil Mera Dushman):

9.میرادل میرادشمن (Mera Dil Mera Dushman)

تصنیف کردا :مرزا عاصم  بیگ

پروڈیوسر:سید علی رضا اسامہ

کو پروڈیوسر:ہمایو ں سعید   اورحنا ہمایوں سعید

اس ڈرامےکا ابتدائی واقع گھومتا ہے ایک قابل تلافی لڑکی مائرہ کے گرد  جس  کا کردار علیزا شاہ نےادا کیا  اسے اپنے اورپڑوسی نے بھی ہراساں کیا ہے۔دوسری طرف یاسرنواز ظفرکا کردارادا کر رہےہیں  جو کہ   درمیانی عمر کا آدمی ہے جو اپنی بیماربیوی کےساتھ رہتاہے  ۔نعمان سمیع بطورشمیر کو  پہلی قسط میں متعارفن ہیں کیا گیا تھا لیکن ان کا  مائرہ کے عاشق کا بھی مرکزی کردارہے جو مالی طورپر مضبوط نہیں ہے۔مائرہ خاندانی  دباؤکی وجہ سے ظفرسےشادی کرےگی  کیونکہ ظفرایک دولت مند آدمی ہے ۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں

10.ثبات(SABAAT):

ثبات ہم ٹی وی کا تازہ ترین ڈرامہ ہے جس کے ہداتکارشہزاد کشمیری ہیں  اور پروڈیوسر مومنہ  درید ہے اس میں ماورا حسین ،سارہ خان،عثمان مختاراورسیمی راہی کی شاندار کاسٹ پیش کی گئی ہے ۔

ثبات ٹیلی ویژن پر ماورا  حسین کی واپسی کی نشادہی کر تاہے جو سامی ،داسی اورآنگن  جیسےڈراموں میں پہلے بھی اپنی ذہانت ثابت کر چکی ہیں مختلف معاشی طبقات کے مابین  تعصب اورعنادکی  داستان  ناظرین کو پیش کرنےکےلئے اس ڈرامہ کیایک انوکھی کہانی ہے۔عنایا(ماورا) ایک  درمیانی طبقے  کی  ایک  اکلوتی اولادہے  اوروہ اسی یونیورسٹی میں تعلیم  حاصل کرتی ہے جس میں میرال  کا بھائی  حسن فرید بھی پڑھتا ہے جو کہ ایک مہنگےسکول سےتعلیم یافتہ ہوتا ہے۔

مکمل ڈرامہ  دیکھتےکےلئے نیچے  دئیے  گیے لنک کلک پر  کریں


Notice: Undefined variable: aria_req in /home/viralmel/public_html/wp-content/themes/upaper/comments.php on line 73

Notice: Undefined variable: aria_req in /home/viralmel/public_html/wp-content/themes/upaper/comments.php on line 79

اپنا تبصرہ بھیجیں